Sunday, April 5, 2009

Assalamualaikum

Assalamualaiku Wr. Wbt.
Jumpa semula kita setelah dah lama aku tak dapat nak blogging atas sebab-sebab persendirian. Insyallah lepas ni tiada halangan lagi.Itu hari aku tak ada laptop dan tak dapat nak akses internet.Insyallah lepas ni semua dah setel dan aku dapat menyampaikan maklumat PAS Jelebu semula kepada sahabat2 yang ternanti2 maklumat atau berita2 PAS di Daerah Jelebu.
Dato' Rais pun dah tak dapat nak jadi Naib Presiden UMNO maka PAS Jelebu pun ingin mengucapkan takziah kepada Dato Rais atas usaha beliau untuk jadi orang no 3 dalam UMNO Malaysia.
Aku dengar dari Siak Masjid Jamek Jelebu baru-baru ini ada buat solat hajat di Kg Gagu nak mohon kemenangan Dato' Rais dalam pertandingan tersebut. Tapi ALLAH SWT maha besar lagi maha berkuasa, kalau dah macam2 usaha di lakukan tapi ALLAH tak nak bagi monang nak buek camno kan Dato'.Maka redho aje lah.
Ok lah hari ni 5/4 lepas mesyuarat AJK PAS Kawasan Jelebu nanti Insyallah aku akan turun ke Parlimen Bukit Gantang dengan Hj Kateran dan Tuan Syed Alias untuk membantu kempen pilihanraya dan calon kita PAS Dato' Sri Nizar.
Kami semua di PAS Kawasan Jelebu mendoakan Dato' Sri Nizar akan menang dan sekali gus mengajar BN supaya lebih beradab sopan dan jangan main rampas2 aje.Kita ni semua sama makhluk manusia ciptaan ALLAH SWT yang Maha Besar.Kalau kita mati semua nya akan dimakan ulat,cacing dan segala yang ada dalam tanah tersebut. Malah yang lebih teruk lagi kita akan ditanya akan perbuatan-perbuatan kita selama hidup di dunia. Maka tak ada siapa yang lebih besar kuasa nya didunia ini. Hanya ALLAH yang Maha Berkuasa. UMNO dan BN di Bukit Gantang mesti di ajar tata susila dan adab budaya timur. Maka dengan itu kita turun ramai2 membantu jentera PAS dan kita akan LAWAN HABIS-HABISAN UNTUK MEMENANGKAN PAS DAN DATO' SRI NIZAR DI PARLIMEN BUKIT GANTANG. INSYALLAH....

4 comments:

kalawangi said...

salam...

sapo jadi imam solat hajat kek masjid gagu tu, imam hj latif ko imam import(baca : habibontot)?

p/s : kalau yg ke kendian tu jadi imam, patutlah dato' rais x monang, ustaz bawak robah..kah kah kah(gelak macam bro isham tukar tiub)

kalawangi said...

salam...

sapo jadi imam solat hajat kek masjid gagu tu, imam hj latif ko imam import(baca : habibontot)?

p/s : kalau yg pilihan ko duo tu jadi imam, patutlah dato' rais x monang, ustaz bawak robah..kah kah kah(gelak macam bro isham tukar tiub)

kalawangi said...

sheikh habibontot, udah2lah jadi ustaz bawak robah kek dato' rais tu, jomlah join PAS demi Islam...

Saiful Bahri Jaaman said...

Ontah lah ustaz. Siapa yang jadi imam tak tahu lah ana? Tapi kok siapa pun yang jadi Rais dah kalah dalam pertandingan tersebut.
Tapi hairan jugak orang yang kalah dilantik juga jadi Menteri sedangkan Khairy yang menang tak dapat apa-apa.